Wednesday 19 September 2012

Bio Ever: Dulu, Kini & Selamanya...


Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh...


Alhamdulillah...

Saya sgt bersyukur kerana akhirnya dapat juga memulakan coretan pertama pada bulan September bersamaan bulan ZulQaedah iaitu bulan kelahiran saya...Sebagaimana saya dilahirkan dgn penuh kesyukuran & kegembiraan, begitulah juga hendaknya kehadiran blog saya mendapat sambutan semua. Terima kasih!!

Di blog ini, insya Allah saya sebagai Well Trained Consultant Smart Tycooon Group (STG), akan share mengenai produk yang sgt2 istemewa. Setelah lama pencarian saya mengenai produk yg serbaguna, akhirnya bertemu saya dgn Bio Ever dgn 1001 kegunaan! Mmg sgt2 istimewa!! Jika anda mencuba sekali, pasti anda juga inginkan Bio Ever selalu berada di samping anda. Begitulah perasaan saye pada kali pertama walaupun baru membaca info tentangnya. Dgn sekali sapuan sahaja, tindakbalas sudah boleh dilihat dan dirasa seawal ia meresap ke kulit! MARVELOUS!!!

Saya juga akan sharing mengenai produk lain yg menjadi sebutan ramai di samping pengambilan Bio Ever. Antara produk yg bakal saya kongsikan adalah Mineral Coffee, Maharani, Lactolite, Garam Buluh dan banyak lagi.

Dalam biz saya bersama STG, kami diberi ilmu yg sgt istimemewa! Anda juga boleh mendapatkannya. Khas buat yang berminat utk menjadi konsultan seperti kami sahaja!!Jadi, nantikan juga perkongsian dari saya mengenai Minda Magnet Rezeki (MMR)! Ilmu yg boleh digunakan dalam kehidupan seharian, lebih-lebih lagi dalam biz! Insya Allah...

Semoga dengan perkongsian dari saya, sedikit sebanyak akan menambah nilai pada anda semua. Begitulah azam saya sehingga ke hari ini. Saya ingin membuatkan anda semua tersenyum sebagaimana saya dan keluarga. Tq Allah atas nikmat & kasih sayang-Mu! Terima kasih atas sokongan semua!


Sila hubungi saya 
Well Trained Consultant at Smart Tycoon Group
di no hp: 019-545 2006
atau melalui facebook Bio Ever Siti Fathimah
utk FREE CONSULTATION



No comments:

Post a Comment